תעשיות גז ונפט

היכולת להיות בשורה הראשונה בשווקים חדשים

תעשיות גז ונפט

הטכנולוגיה האיתנה, השימוש בידע והמחויבות לאיכות ובטיחות שלנו מאפשרים לנו לספק פתרונות חדשניים ברחבי כל תעשיות הנפט והגז.

על מנת לתמוך בחיפושים במעלה הזרם, קידוח והפקה, אנו מציעים מגוון שירותים שניתן להשתמש בהם באופן יחידני או בחבילה על מנת להרחיב את התהליכים הקיימים של לקוחותינו. אנו מספקים שירותים ופתרונות חדשניים ברחבי תעשיות הנפט, הגז, האנרגיה והכימיקלים.

הצוות הגלובלי שלנו מאפשר לנו לתת מענה לצרכי לקוחותינו, בזמן ובמקום שהם מתרחשים. המוניטין שלנו כחברה עצמאית, מצוינת וחדשנית ביסס את מעמדנו בתור ספקית שירותים מובילה המשפרת את היעילות, מצמצמת את הסיכונים ומעניקה יתרון תחרותי. רשת מומחי הגהות והבטיחות שלנו צברה ניסיון מקיף בהיגיינה תעסוקתית, היגיינה תעשייתית וניהול גהות ובטיחות תעסוקתית. באמצעות תקנים כגון ISO 45001, אנו מציעים הדרכות, הערכות, ניטור, פיקוח והסמכה, על מנת לעזור ללקוחותינו להעריך סיכונים וסכנות פוטנציאליות ולזהות אמצעים לטיפול בהם.

אנו מספקים את הערובה הנדרשת לניהול גהות ובטיחות כדי לעמוד בתקנים הקפדניים ביותר עבור תעשיות הנפט, הגז והכימיקלים.

רשת המבקרים המנוסים שלנו בודקים ומאשרים את מערכות ניהול הגהות, הבטיחות ואיכות הסביבה של לקוחותינו ומספקים הדרכה שתעזור לצוות לשמור על שיטות העבודה העדכניות ביותר בניהול איכות ותמיכה ביוזמות גהות, בטיחות ואיכות הסביבה. בתור ספקית ניהול בטיחות, גהות ואיכות הסביבה המובילה, אנו מציעים מומחיות ומשאבים ללא תחרות. יתרה מזאת, ביכולתנו לשלוח מומחי HSE מנוסים ומוכשרים לכל אתר בעולם.

 

Call Now Button